środa, 19 grudnia 2012

Świąteczny stroik

Choinki, bombki, stroiki, szał zakupowy, przygotowania do świąt idą pełną parą :)

Nie ma czasu kiedy siąść i cos naskrobac :)

Mnie niestety dopadła choroba więc siedze w domu i z powodu nudy pomyslałam że zrobie mały świąteczny stroiczek. Każda z Was może taki w domu wykombinowac 



Wystarczy tylko:
 jakas miseczka, stara salaterka, coś do czegoś można włożyc inne rzeczy
jakaś większa świeczka ja zakupiłam w kształcie gwiazdki
wstążka, tasiemka  do obwiązania miseczki
jakieś małe patyczki gałązki szyszki, igiełki, które możemy pomalowac farbką na świąteczne kolory.
ja zamiast patyczków i innych kupiłam w nanu nana opakowanie ze złotymi włosami anielskimi do tego były małe szyszeczki i cos jakby hmm zurawina ?
 
Władamy świeczke i nasze ozdoby do miseczki obwiązujemy wstążką i gotowe :)
Możemy się cieszyc własnoręcznym stroikiem.
Ja miałam małe problemy z zawiązaniem wstążki, bo cały czas się zsuwała ale podkleiłam ją taśmą dwustronną ;)







I gromadka wstążkowych bombek




Pozdrawiam Agaciorka :):*

1 komentarz: