niedziela, 6 stycznia 2013

Makijaże ah te makijaże

Witajcie !! ;)

Tak jak w tytule dzisiaj krótka notka o makijażach.
Wizaż to kolejna moja mała pasja tuż po paznokciach. Malowanie sprawia mi przyjemność przede wszystkich dlatego bo mogę poprawić trochę swój wygląd, a oprócz tego na twarzy pędzlami i cieniami również można się wyżyć artystycznie ;).
.
Ostatnimi czasy ograniczam się do delikatnego makijażu, właściwie nie wiem czemu i myślę to pora to zmienić. 

Tak jak napisałam w notce wcześniej studniówka już niebawem więc zacznę ćwiczyć make-up na tą imprezę ... i na pewno jakieś moje wymysły chętnie wkleję ;)

A dzisiaj pokaże kilka moich makijaży które kiedyś tam wykonałam. Jeśli byłybyście zainteresowane jakimś makijażem krok po kroku to piszcie śmiało na pewno go wtedy dla Was wykonam ;)
























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz