piątek, 19 października 2012

Jesień i suche dłonie

Witajcie ! ;)

Dzisiaj pierwszy tematyczny post, temat który jest mi bardzo bliski
ze względu na moje zainteresowanie i problem z którym walczę ...
Suche  i szorstkie dłonie !! 

zdjęcie z wp,pl (Jupiterimages)

Wydaje mi się że jest to zmora wielu osób zwłaszcza w okresie jesienno-zimowym.
Nasze dłonie ( z reszta jak i całe ciało ) są podatne na czynniki atmosferyczne takie jak temperatura, wiatr.
Na jesień kiedy zaczyna obniżać się temperatura a pogoda jest coraz bardziej szaro bura nasze dłonie stają się bardziej suche. Oprócz tego woda w naszych kranach sprzyja wysuszaniu skóry.
Uważam że na ten okres pielęgnacja naszych dłoni jest szczególnie ważna, oczywiście w porach wiosny i lata tez nie możemy zapominać o naszych rękach.

Jak powinniśmy dbać o gładkość i nawilżenie...

Przede wszystkim należy codziennie kremować dłonie.
Osobiście mogę polecić kremy które sama na sobie przetestowałam i jestem z nich zadowolona
 to kremy takie jak :


A Wy po jakie kremy do dłoni sięgacie ? Bardzo chętnie wypróbuje czegoś innego ;)


Bardzo dobrym zabiegiem jest raz na jakiś czas zrobić sobie peeling a następnie wsmarować maskę do dłoni  i ponosić w bawełnianych rękawiczkach przez jakieś 15-20 min. Peeling ma na celu usunięcie martwego naskórka i nasza skóra jest gładsza, a oprócz tego pozwala na lepsze wchłonięcie się składników zawartych w masce. 

Polecam również zabiegi parafinowe które mają również na celu dokładne wchłonięcie się składników odżywczych w kremach, a przy okazji parafina ma rozgrzewające działanie co jest plusem na zmarznięte paluszki ;) Zabieg parafinowy z całego serca szczerze polecam, sama zajmuje się tymi zabiegami i jak tylko mam czas chętnie sięgam do ciepłej parafinki która uratuje moje dłonie ( i stópki )


Przepraszam, że pisze troszkę chaotyczne ale myślę ze wszystko przyjdzie z czasem 
Mam nadzieje ze notka się podobała a przede wszystkim na coś się przyda ;)

Buziaki ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz