piątek, 19 października 2012

Powrót

Witam wszystkie blogerki i czytelniczki !!

Wiele czasu minęło i bardzo dawno nie udzielałam się w życiu blogowym, ale postanowiłam powrócic ;)
Blog stworzony dla wszystkich o wszystkim ;)


O czym chciałabym pisać?

Zadając sobie to pytanie nie jestem w stanie konkretnie odpowiedzieć. Jest tyle rzeczy które mnie fascynuje i inspiruje.
Od jakiegoś czasu najbliższym mi tematem jest kosmetyka tak jak stylizacja paznokci, wizaż, pewnie większość będzie właśnie o tym.
Jednak nie mogłabym ograniczać się tylko do kosmetyków gdyż jest wiele innych dziedzin które są warte uwagi i nie potrafiłabym nie wspomnieć o gotowaniu, decoupage'u czy tez stylu, modzie i wiele wiele innych. Wymieniać można by było bardzo długo.

Planuje dodawać systematycznie różne moje pomysły kpk inspiracje i znów mogłabym pewnie trochę powymieniać :)


O sobie nie będę się zbytnio rozpisywać, większość pewnie wyjdzie w tracie tworzenia bloga.

Serdecznie zapraszam do czytania i komentowania, bardzo chętnie poczytam o waszych zainteresowaniach o co byście chcieli widziec na blogu.



Pozdrawiam Agaciorka ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz