środa, 31 października 2012

Zwierzęce paznokcie KPK

Witam Was wszystkich bardzo serdecznie !
Ostatnio nic nie pisałam ale niestety zaskoczyła mnie choroba :(

Dzisiaj znowu pazurkowo :P

Lubicie motywy zwierzęce ?? Bo ja od niedawna jestem na wielkie TAK chociaż zawsze byłam dość sceptycznie nastawiona.

Przygotowałam dla Was krótkie KPK różowo białego ombre/gradient z a'la tygrysim wzorem :)

Co potrzebujemy : Baza/odzywka biały lakier różowy lakier lub jakiś inny na który macie ochotę i lakier nawierzchniowy. Do tego (zapomniałam sfotografować) gąbeczka lateksowa, czarna farbka akrylowa/czarny lakier do zdobień i pędzelek do malowania wzorków.
1.Przygotowujemy płytkę, nadajemy kształt  odsuwamy skórki patyczkiem, odtłuszczamy i nakładamy bazę/odżywkę.
 2.Malujemy paznokcie na biało/ najlepiej 2 warstwy
 3. Na gąbeczkę lateksową nanosimy biały i różowy lakier. Nakładamy je obok siebie żeby kolory mogły się ze sobą troszkę połączyć
 4. Gąbeczka nanosimy nasze lakiery. Tak paćkamy nią paznokcie i tworzy nam się cieniowanie ;)
Można zrobić to dwa razy aby kolor był bardziej intensywny.
 5. Gdy lakier wyschnie bierzemy nasza farbkę/lakier do zdobień i malujemy kreseczki jakolwiek chcemy
Ja dodałam jeszcze gdzieniegdzie kropeczki
 6.Nakładamy lakier nawierzchniowy. Po wyschnięciu patyczkiem do uszu zamoczonym w zmywaczu czyścimy nasze skórki które się ubrudziły wcieramy w skórki oliwkę i gotowe :)


Jak Wam się podobają takie paznokcie ?

PS. Planuje aby następny post był ogólnie o Decoupage mam nadzieje ze Was zaciekawi :)

Zapraszam :)

Pozdrawiam i całuje Agaciorka ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz