czwartek, 29 listopada 2012

Bombka

Witajcie :)

Jako że święta zbliżają się wielkimi krokami jak co roku przygotowuje różne ozdoby stroiki na tą okazje.
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać bombke w której jestem po prostu zakochana.
Bombka wykonana jest z wstążki o szerokości 25 mm szpileczek które są przypięte na styropianowej kulce.
Moim zdaniem efekt jest bardzo fajny i przyjemny dla oka.

Ozdobę robi się bardzo łatwo, nie jest to skomplikowane, jednak wymaga poświecenia czasu gdyż przypięci wszystkich tasiemek trochę zajmuje. Ja sama jedna bombkę robię mniej więcej jakieś 40 min zależy jak sprawne w tym dniu są moje palce :P

W tym roku wraz z siostrą planujemy aby na naszej choince były tylko takie bombki ;)

Bombka prezentuje się tak :

Bardzo chętnie wykonam Dla WAS takie bombki. 
Bombki również mogą być jako stroik na stolik, wtedy bombka jest na drucianej podstawce z zawieszką.
Bombeczki są idealnym prezentem pod choinkę  w tamtym roku zrobiłam dla całej rodziny po takiej ozdobie  i wszyscy byli bardzo zadowoleni, dlatego zachęcam do zrobienia takich bombek lub zamówienia  ich u mnie. 
Każdą bombkę wykonuje bardzo starannie i wkładam w nią całe serce.
Bardzo bym chciała w ten sposób troszkę zarobić na prezenty dla moich bliskich, gdyż niestety nie zarabiam.
Bombki mogą być wykonane w różnych zestawieniach kolorystycznych.

Cennik :
1 bombka - 10 zł
2 bombki -  15 zł
5 bombek - 30 zł
10 bombek - 50 zł + koszty przesyłki

Jeśli macie jakieś pytania to piszcie śmiało w komentarzach lub na maila agaciorka93@gmail.com




Pozdrawiam Agaciorka 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz