piątek, 30 listopada 2012

Moja mała przygoda z decoupage

Decoupage kolejna mała robótka którą od czasu do czasu się zajmuję

Decoupage jest to metoda ozdabiania przedmiotów za pomocą wzorzystych serwetek, specjalnych papierów ryżowych itd.

Uwielbiam robić rzeczy w których widać jakiś efekt. Wiele brakuje mi do doskonałości ale sprawia mi to wielką przyjemnosc gdy moge cos wykonac własnoręcznie a jeśli dla kogos to juz pełnia szczęscia :) no i wiadomo do wszystkiego potrzeba praktyki i wprawy.

Przez ostatni czas byłam zajęta robieniem pudełka dla Pauliny, jest to już moje 2 takie identyczne pudełko  pierwsze robiłam koleżance, więc wzór miałam już oklepany ;) Do pudełka które ma być na biżuterie(w środku jest 12 małych przegródek i 1 większa na łańcuszki) wykonałam małą skrzyneczkę do którego Paulina będzie mogła chować pierścionki ;). Mam nadzieje ze będzie zadowolona z efektu.


Ja sama jestem zadowolona z pracy chociaż wiem, że jeszcze długa droga przede mną ;)



Czasem jak mnie natchnie to oprócz ozdabiania pudełek serwetkami
ręcznie maluje wzorki. Tutaj mam dwie bransoletki które wymodziłam


I jeszcze mam zdjęcie jednego pudełeczka wykonanego metodą decoupage które było zrobione już jakiś czas temu. Pokazałabym więcej moich prac ale niestety zdjęcia gdzieś mi przepadły. 


Co Wy na to ? Może któraś z Was też coś ozdabia, chętnie pooglądam Wasze prace ;) 


PS. Może chciałybyście spróbować coś ozdobić metodą decoupage ? :) Mogłabym zrobić malutkie rozdanie np. z jakimiś drewnianymi rzeczami które potem same mogłybyście wykonać;) Co Wy na to ? 

Pozdrawiam Agaciorka ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz