czwartek, 29 listopada 2012

Caviar nails

Już nie taka nowość ale uważam że również warte uwagi jak flocked nails

Caviar nails czyli a'la kawior na paznokciach.
Bardzo ciekawie prezentują się drobniutkie kuleczki tzw. brulion/bulion na paznokciach

Stylizacja raczej na pojedyncze wyjścia, imprezy tak jak i zamszowe paznokcie.

Kuleczki po jakimś czasie przy wolnym brzegu odpadają i paznokcie tracą swój zamierzony efekt.
Ja swoje caviar nails ponosiłam jakieś 4 godziny po czym postanowiłam je zmyć :P


Wykonanie takich paznokci jest bardzo proste.

 Do moich kawiorowych paznokci wykorzystałam 2 lakiery perłowy biały i czarny + przeźroczysty oraz 2 rodzaje brulionu
 Standardowo przygotowujemy płytke (odsuwamy skórki, odtłuszczamy itd.) i nakładamy baze pod lakier
 Następnie malujemy 2 warstwy naszego wybranego koloru (u mnie to są dwa różne )
 Na mokry lakier nakładamy kuleczki. Ja zamoczyłam paznokcie w słoiczku. Możemy potem nałożyc top coat i gotowe ;)

Tak prezentują sie u mnie paznokcie :)

A Wy co myślicie o takich paznokciach ? Jesteście na Tak czy Nie ? ;)


Pozdrawiam Agaciorka :)


4 komentarze:

  1. jeśli miałabym wybierać to zamszowe,
    choć kawiar na paznokciach jest ładny to do dziś jeszcze znajduje na dywanie bulion :D

    Ps jeśli chcesz umilić komentowanie Twoim obserwatorom to proszę wyłącz weryfikację obrazkową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też raczej wybrałąbym zamszowe ;)

      Nawet nie wiedziałam ze mam cos takiego ustawionego :P Dziękuje ;)

      Usuń
  2. Zaciekawiłaś mnie tym brulionem.

    Wydaje mi się to kompletnie niepraktyczne, ale na pewno świetnie wygląda na zdjęciach! ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak pisałam taka stylizacja to raczej na jakieś pojedyńcze wyjście, nie na codzień.
      Chociaż wiadomo kto co lubi ;)

      Usuń