piątek, 16 listopada 2012

Termożel

Paznokcie to definitywnie moje najwieksze zamiłowanie i pasja.
Paznokcie żelowe, hybrydowe, lakierowe... mogłabym malowac codziennie
W przyszłości chciałabym się tym zając na poważnie.

Aktualnie paznokcie żelowe robie bardzo sporadycznie ze wzgledu na szkole, ogrom nauki i inne zajęcia
Raz na jakiś czas jednak zrobie jakiś komplet pazurków żelowych, hybrydowych czy to swoich czy kogos innego :)

Dzisiaj chciałam Wam pokazac jedna ze swoich stylizacji własnie żelem UV.
Paznokcie zostały przedłużone na formie.
Właściwie to chciałam Wam zaprezentowac że termiczny.

Napewno słyszałyście o żelach zmieniających kolor pod wpływem temperatury.
W lecie był to moim zdaniem hit ;) Ja niestety w swojej kolekcji żeli kolorowych dorobiłam się tylko jednego koloru termicznego pomarańcz-żółty.
Ostatnio mam ochote na paznokcie a'la zwierzęce stad wymysliłam motyw tygrysa właśnie z wykorzystaniem tego żelu.

Paznokcie na zimno

I paznokcie na ciepło

Planuje zaopatrzyc sie w inne kolorki termiczne, są również dostepne lakiery na które mam chrapke :D

Dodaje jeszcze jedna stylizacje z wykonaniem tego żelu na klientce w czasie lata ;)


Zapraszam Was też do oglądniecia moich innych stylizacji paznokci http://thetimeforbeauty.blogspot.com
gdzie od czasu do czasu wstawiam swoje prace ;) 


A Wy używałyście takich lakierów czy innych produktów do stylizacji paznokci ? Co o nich myślicie ? 


Pozdrawiam Agaciorka ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz